مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-12بين الملل

گفت وشنود| افتضاح جان بولتون در بی بی سی!


جان بولتون، مشاور امنیت ملی ترامپ در مصاحبه با بی بی سی عجب افتضاحی به بار آورد! -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان در ستون گفت وشنود شنبه 21 آبان 1401 نوشت:  گفت: جان بولتون، مشاور امنیت ملی ترامپ در مصاحبه با بی بی سی عجب افتضاحی به بار آورد! گفتم: همان که با اون سبیل مثل گربه ای است که پاچه دزدیده؟! حالا چی گفته؟! گفت: رسماً اعتراف کرده که آمریکا برای آشوبگران ایران اسلحه و مهمات می فرستاده و عوامل اصلی آشوب ها را در دو کشور همسایه ایران آموزش می داده.

گفتم: تازه با این همه زوری که زده اند، نتوانسته اند هیچ غلطی بکنند؟! بی بی سی که اصرار داشت اقدامات این نوچه های داعش را اعتراض آرام جا بزند! گفت: حیوونکی مجری بی بی سی چند دفعه وسط حرف جان بولتون آمد و گفت؛ نه .

! اینها معترضان هستند! و مسلح نیستند ! ولی جان بولتون دوباره می گفت؛ نه! به آنها اسلحه داده ایم و در کردستان عراق [ پایگاه اسراییل ] آموزش دیده اند! و .

! خلاصه، مجری هر کاری کرد نتوانست جنایت آمریکا و اسراییل و انگلیس را لا پوشانی کند! گفتم: سارقی از دست پلیس فرار کرده و به قبرستان رفته و سر یک قبر نشسته بود! پلیس پرسید این جا چه می کنی؟! گفت؛ قبر پدرم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وشنود| افتضاح جان بولتون در بی بی سی!

گفت وشنود| افتضاح جان بولتون در بی بی سی!